rubrik

Känner mig super duper trött, vilket kanske inte är så konstigt. Men känns även som jag ska få huvudvärk när som helst, vilket är konstigt då jag har druckit bra med vatten idag.
Dagen har varit skoj!
Vi började med att sjunga för per, äta tårta och skåla med champange. Sen var det upp ur sängen för att fixa och dona innan alla kom. Kl 11 hade vi sagt och när alla kommit så drog vi igång med tårta (igen), sen efter lite prat så drog vi iväg till poolen allihopa och badade. Lyckades ligga på solstolen i max en timma, men det kanske var sol i max 15 min. Ändååå så lyckas jag bränna mig lite. Aja.. Blir ju brun iallafall, så klagar inte.
Efter hem igen för att äta hamburgare och pastasallad :) Efter det så satt alla vuxna och pratade och ungarna stack upp till Lisas Playfull (lekrum). Jag stack till mitt rum och vila lite, var helt slut efter tre aktiva dagar i stäck. När vi har så softa dagar annars så blir det lite skillnad. Men bara skoj! När klockan var runt halv 5 så gick nog dom sista gästerna. Då var det bara ner i köket och börja städa, sen när jag lika gärna var inne i tempot så tog jag med Lucy på en rask promenad. Hade igentligen tänkt att vänta till lite senare (typ svalare när solen gått ner) men hade något lyckorus i kroppen och ville inte låta det gå till spillo. Så med lady gaga på högsta volym så funkade det prima! :)
Sen en snabb dusch och sen dess har jag softat lite vid Tv:n och lite vid datorn. Nu är det dock dags att sänka air con liiite till och sen släcka lampan :)
Dröm söta drömmar!! ♥

Ps. Alla förberedelser som jag gjorde innan och under kalaset fick mig att tänka på alla våra släktkalas där hemma. Saknar dom, längtar som bare den till julen nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0