Sleep over X2

Hallojsan!
Idag ska Louise sova över här och jag drar till min söta Jenn för att ha sleep over där.
Drar nog till henne runt 6 tiden, och efter att jag lämnat väskan så drar vi ut på stan. Fördelen med att affärerna alltid har öppet till 11. :)
Ska INTE shoppa Alida, INTE. Vi ska bara fixa Jenns dator som är sönder, plus köpa en hårddisk till mig och kanske en resväska om vi hittar någon. Men det får vi se.. Sen blir det film mys hos Jenn! :)
Idag har även Lisa bakat 3 st bröd limpor typ helt själv! :) Hon börjar bli mer och mer självständig, vilket är jätte roligt att se. Jag behövde inte ens vara där nere med henne, behövde hon hjälp så hjälpte Lourdes henne. Men hon fixade typ allt själv ändå. :)
Hörs!
Kärlek till er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0