Solen är tillbaka!

Äntligen! Solen skiner på en klarblå himmel och idag ska det solas! Per, Anja och Lisa kommer inte förens efter 7 ikväll så har gott om tid att ligga och steka vid poolen.
Dock har jag ett liiite problem, min vänstra stortå har typ fått en infektion vid nageln. Den är på bättringsvägen, men mammas råd var: bada inte i poolen. Så jag hoppas innerligt på att det inte är några vid poolen idag för doppa sig måste man göra när man solar här. Annars skulle jag inte orka mer än MAX en timma. Så får la kravla mig i barnpoolen med foten ovanför ytan ;) Kan bli en scen för gudarna, men det får la jag bjuda på.
Hade dock inte varit fel med vit sandstrand och turkost vatten. Poolvattnet är ju ioförsig turkost.. I allafall längtar tillbaka till Tioman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0