Solen skiner och himlen är blåååå...

...va det är skönt att levaa dåååå!
Har läst på typ ALLA bloggar att idol har börjat igen. Är det godkänt? Känner faktiskt att jag kan skippa att följa det detta år med take på att Andreas hoppade av. Känns som att Bard är trist. Men vad vet jag..
Iallafall, nu ska jag iväg till poolen, har ont i ryggen så den behöver värmas upp lite.. Okej då, jag vill få mer färg innan Jenns päron kommer på onsdag.
Fast det där med ryggen är ioförsig sant det med :p
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, låter bra de. Antar du min utmaning eller? kolla min blogg. Fasen idag har ja inte tid att sola men imorgon och onsdag ska jag allt ligga ute igen :P Älskar dig...

2011-09-05 @ 04:23:46
URL: http://jennahlin.blogg.se/
Postat av: elin

hahaha nja idol är väl som vanligt ;) haha. jag kollar bara på auditions sen slutar jag moahaha! SAKNAR DIG

2011-09-05 @ 10:26:25
URL: http://elingranaths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0