söndag

Hejsan, vill bara uppdatera och medela att jag ska åka till Singapore imorn bitti kl 5. Göööör skoj! Ne, men i allafall. Tanken är att jag ska försöka få 3 månaders visum nu. Är rätt trött och behöver sova snart och orkar liksom inte förklara varför jag skulle få det nu eftersom jag bara fick en månad sist.
Men för att göra en lång historia kort, en av Pers anstälda ska ner till Singapore under dagen pga. jobb och läkar besök. Då han är mer än halft blind, så ska våran chauför köra, Gopal asså. Och vi tänkte varför inte ge det ett försök? Annars så har vi en kontakt som troligtvis kan fixa 2 månader :) Så hem kommer jag inte! Inte än i allafal.. :p
Han jag ska åka med är föresten dansk, men sån tur är så sa Per att jag ska prata engelska med honom. Vet ju att danskarna kan förstå svenska mer än vad svenskarna förstår danska. Och nu när det gäller mig så är det snäppet värre. Kommer ju jag fatta nada om han börjar prata danska med mig. Liksom hallå? Fattar ju knappt norska..
Som sagt, kommer vara borta hela dagen och har ingen aning om när jag möjligtvis kan vara hemma igen så bloggar la på tisdag nästa gång.
Vi hörs!
Älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: elin

ha det så roligt :) saknar dig <3

2011-09-25 @ 17:53:36
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Jag har lagt upp en ny tävling där du kan vinna konsertbiljetter till Britney Spears samt hennes nya parfym. Var gärna med! :D



http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



Var gärna med och tävla om en chilladress:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-chilladress.html#comment

och en valfri vara från uffessakerochting:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment



Hoppas du vill vara med! :)



Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram! <3

2011-09-25 @ 21:39:41
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0