Underbara fantastiska syster ♥

Idaaag är iiingeeen vaaanliiig daaaag, för deeee är syysteeers fööödelseeedaaaag, hurra, Hurra, HURRAAA!!!
Fy vad jag önskar att jag kunde vara hemma nu, krama om dig, berätta hur mycket jag älskar dig och göra din dag till den bästa! Du anar inte hur mycket jag saknar dig! ♥
Hoppas verkligen att du får en underbar dag! Ringer dig troligtvis vid 7 på morgonen, så jag hinner gratta dig lite snabb innan skolan :) Orkar inte vänta tills ikväll :p
Älskar denna bilden! Ren glädje! ♥ Du är finast ♥
(Bror, bara så du vet. Älskar dig med men idag är det systers dag. Ge henne en kram från mig♥)

Kommentarer
Postat av: ina

åh va fin bild på annaclara ^^

2011-09-20 @ 13:31:25
URL: http://inapinaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0