ut sparkad eller ej?

Hejsan, tänkte bara uppdatera er lite smått om mitt visum.
Jag fick ju som sagt bara en månad när jag åkte tillbaka in i landet efter att ha varit en snabb vistelse i singapore. Och planen ser nu ut så här, på fredag så ska jag och per åka till immigrationen och hoppas på det bästa. Tror vi ska dra till med någon historia som Jenns familj lyckades med. Dock har dom en bebis dom kan skylla på :p Haha. I allafall, funkar inte det så åker jag med Per över dagen till singapore i början av veckan därpå och håller tummarna helt enkelt..
Funkar inte det? Aaa.. då är jag ju kanske tillomed fast i singapore om vi inte lyckas få en månad till.. Annars så blir det la shopping i singapore för hela slanten. Måste ju trösta mig med något :)
Fast jag troor dock inte det ska va några problem. (Planerar i allafall att undvika dom)
Jahapp, frågor?
Nepp, tänkte la det..
Älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Gillar din plan om att undvika problem...annars litar jag på Per´s förmåga att fixa detta.



kram mamma

2011-09-19 @ 16:15:55
URL: http://claraa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0