vem, vad, var, har du någonsin?

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen.
Vem fick du senaste sms av? Jenn
Vem tänker du på nu? Jenn :p (konstigt)
Vem pratade du senast i telefon med? Gopal, vår chauför
Vems hus var du senast i? Hus.. Förutom det jag bor i här så är det nog mitt hus hemma i Vara. (Om inte shoppingcenter gills? För i så fall, Cetral Market.
Vem önskar du var med dig nu? Alla jag älskar ♥ I alla fall någon av dom ♥
Vem är din favoritsläkting? Min underbaraste kusin, bästa kompis och syster Sofia ♥

VAR

Var är din mobiltelefon? Ärligt? Jag trooor att den ligger bakom väskan på skrivbordet, eller i, eller nere i köket.
Var handlar du mest? Oj, med tanke på att jag lyckades handla för 500 kr eller något på china town i fredags så är nog china town svaret för tillfället. Men jag ska till Forever 21 imorgon. ;) Det växlar rätt snabbt här. Kanske kan svara Kuala Lumpur?! Smart!
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Köpt på Gina Tricot, det är faktiskt bara ett vanligt svart boxerlinne. Ingen märkvärdigt.. :p
Var åkte du senast bil? Till Central Market eller aa.. från Central Market var ju senare..


VAD

Vad åt du senast? Ett äpple.. Ne föresten! En Clementin
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Har kjol idag, den är röd :)
Vad är den närmaste saken som är blå? Mitt påslakarn, lakarn och kudde.
Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? Beror på på vad, men rosa? Annars älskar jag både svarta och färg glada kläder. Om det nu är kläder vi menar..

Vilken film såg du senast? Någon James Bond film igår

Vad hör du just nu? Haha mina grannar ;) Ne men det är "be-stund" i Mosken som ligger rätt nära här.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Haha nej
Hånglat i skogen? nej
Tyckt att din kusin är het? Haha ne
Sovit naken? Med trosor?
Kört över hastighetengränsen? aa..
Målat om ditt rum? Nepp
Dansat framför en spegel? Varje dag! haha, ne men självklart har jag det.
Fått hicka? Har typ alltid det, får typ dock bara ett eller två hick som hörs om vi säger så. Jag är liiite speciell
Dumpat någon? Njaa... snarare dissat. Förlåt..
Stulit pengar från en kompis? Aldrig.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Haha aa tyvärr...
Varit i slagsmål? Inget som jag minns, och har jag det har jag säkerligen förträngt det för då skulle jag skämmas över det.
Smugit ur ditt hus? Njaa.. tror inte det. Eller har jag det, mamma, pappa?
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja
Hånglat med en främling? Ja
Älskar eller saknar någon nu? Älskar och saknar ♥


Kommentarer
Postat av: ina

nej, ingen hest ;) ska skaffa en tatuering =)

2011-09-15 @ 14:45:57
URL: http://inapinaofsweden.blogg.se/
Postat av: mamma

Vi kan diskutera en del av svaren när du ringer!

Kram mamma

2011-09-15 @ 19:04:37
URL: http://claraa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0