Attitude Stockholm

 
Jag bokstavligen studsade upp och ner i sängen när jag hade läst mailet om att jag hade vunnit! Första pris desutom! Jag menar, JAG, lilla knäppa jag?!
Kan inte annat än tacka och ta emot :) Att säga att jag är enormt glad vore en underdrift, så hoppas ni fattar läget här hemma. Tjuter av glädje bara jag tänker på det!
 
 
Och hej till er 1332 nya personer! Förväntar mig inte att någon ska stanna, men om ni har lust på att hänga med på min resa till mitt älskade Kuala Lumpur i Malaysia med min ûber söta Jenn så är ni mer än välkommna att stanna! Tanken är en 5 månaders semester, med mini semestrar, volontär jobb, förhoppningsvis distans studier och ett underbart liv!
 
Fattar det fortfarande inte...

Kommentarer
Postat av: Petra

Hur lyckas du? XD

2012-11-09 @ 07:19:31
URL: http://petragashi.blogg.se
Postat av: alida

haha Undrar seriöst desamma.. ;)

2012-11-09 @ 20:27:02
Postat av: Elinor

MEN VAA?! Hahahaha kul :D Grattis!
Okej det där med lägenhet låter bra då blir ni inte lurade som sagt! Men har du bokat någon biljett än då? :)

2012-11-11 @ 21:04:11
URL: http://Elinorpetterssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0