Just so you know...

 
För er som undrar så har jag och Jenn valt att skippa lägenhets letandet här från Sverige. Hittar en del bra, detaljen är ju att vi bara ser bilder. Vi vill helst gå på visningar och verkligen få se lägenheterna. Vet ju aldrig om man blir lurad..
 
 
Har vi tid och möjlighet så kanske vi bokar in några visningar hemifrån så vi snabbt kan komma och kolla på olika lägenheter när vi väl kommer dit. Men som sagt, vi bestämmer oss inte förän i KL. Det verkar dock väldigt lätt att hitta lägenheter där, både enligt dom mäklarna jag mailat med men även enligt våra kompisar som bor där. Vet ej hur vi löser dom första nätterna än men antingen hotell, någon snäll kompis eller kanske min snälla extra familj :)
Tills nästa update,
Ha det underbart!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag lottar ut biljetter till ATTITUDE STHLM på min blogg! Biljetterna gäller lördag och söndag för två personer så kanske du vinner och får ta med en vän på mässan :D Var gärna med och tävla!

2012-11-21 @ 22:41:45
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0